Maanantai-tiistai: Makaan peiton alla sohvalla, katson sarjoja ja itken. Puhelin on kiinni mutta kuka minua nyt kaipaisikaan. Olen ihan järjettömän väsynyt, en jaksa kuin hampaat illalla pestä ja nukkumaan menen ennen kymmentä. 

Keskiviikko: Ahdistaa niin rajusti että lähden lenkille. Tiskaan, siivoilen vähän mutta en halua olla keneenkään yhteydessä. 

Torstai: Ahdistaa lisää. Lähden lenkille.

 

Niin, tätäkö elämä nyt sitten on? Tarkoitus on vähentää alkoholin käyttöä. En tiedä johtuuko siitä vai muista ongelmista mutta olen järjettömän väsynyt ja ahdistunut. Käyn päivätöissä, olen päivisin (kuvittelen olevani) kuin kuka tahansa työkaveri. Kännisekoiluille nauretaan. Joitakin muistellaan vielä vuoden perästä, mitä tuli tehtyä. Kaikkea en kehtaa edes kertoa, edes parhaille kavereilleni. Ja toisaalta kaikkea en voi edes kertoa koska en useimmista keikoista muista paljoakaan. Alkoholi rentouttaa ja rauhoittaa mutta minun tapauksessa se menee aina liikakäytön puolelle. Aina. Minun baarikaapissani on muutama hienompi lasi sekä koriste-esineitä. Ei siellä viina säily.

 

Perjantai: Ostan pienen pullon viiniä (0.375 L) ja breezerin. Käyn lenkillä, siivoan, käyn suihkussa, nautin juomat ja syön ja itken. Kamala päivä lenkistä ja muusta huolimatta. Illalla huomaan taas kuinka _yksin_ olen.

Lauantai-Sunnuntai: Lähden asioille, kävelylle, ja alkoon. Pullo viiniä ja pullo viskiä. (4dl). Juon melkein kaiken ennen kuin lähden baariin ja sunnuntain puolella vasta suoriudun kotiin. Yritän tasoitella kolmella siiderillä ja loppuviskillä mutta olo on hirvittävä, taas. Aikaisin nukkumaan.