Maanantai: Mä KUOLEN tähän krapulaan!

Tiistai: Nukun

Keskiviikko: Nyt mä OIKEASTI lopetan.

Torstai: Tekis mieli mennä kavereiden kanssa bilettämään!

Perjantai: Miten helvetissä on tarkoitus viettää aikaa ilman viinaa? Vietän perjantain kuin orpo piru, en osaa olla. Nukkumaan ennen kymmentä. Normaali perjantaiannos oli pullo viiniä ja pari siideriä (joskus neljä) tai pullo viiniä ja annos wiskiä, pari siideriä. 

Lauantai: Ei krapulaa. Ihanaa! Kamala päänsärky silti joka ei oikeastaan koko päivänä hellitä. Mitäs helvettiä olin selvinpäin kun ei siitä mitään ihmettä seurannut?! En jaksa kummemmin touhuilla, nukun päikkärit. En myöskään juo, lauantain annos olis sama kuin perjantaina. 

Sunnunta: Ei krapulaa, eikä hirvittävää päänsärkyä. Jaksan jotain pientä tehdä, nukun päikkärit. Olipa hieno viikko ilman alkoholia. (kyllä, se oli sarkasmia)

 

Niin. Olen siis päättänyt vähentää alkoholinkäyttöäni. Minä en tiedä olenko alkoholisti vai perus tuurijuoppo mutta ongelma se jokatapauksessa on. Olen päättänyt, että NYT minun on pakko vähentää ennenkuin asia menee liian pitkälle ja menetän lisää asioita elämässäni. Olen päättänyt sata kertaa aiemminkin eikä se koskaan ole onnistunut. Tähä blogiin olisi tarkoitus kerätä ajatuksia ja seurata edistymistä. (tai takapakkia mutta toivottavasti edistymistä) 

wine.jpg